Malou

Malou måndag 25 maj 2009

Vi begav oss till lillasyster i Linköping och åt en väldigt god lunch på Thai coconut. Sedan fiskade vi upp lite fikabröd och åkte till Åtvidaberg för att kika på hennes lägenhet.

Efter det så åkte vi vidare till min storebror i Stockholm. Där möttes vi av deras enorma och helt underbara hus. De har gjort så himla mycket själva så det är verkligen personligt. Håkan och jag är väldigt avundsjuka. Det var mysigt att träffa lille Anton - jag är faster nu för tiden. Han var ett charmtroll och jag längtar redan tills nästa gång vi ses.

Det är alltid kul att träffa bror, han och jag har en relativt nyetablerad kontakt - jag gillar det skarpt. Min bror har även världens mysigaste sambo - Therese. Mer genuin, härlig och underbar får man leta efter. Bra jobbat brorsan! ;)

Tack Anna, Tommy, Therese och Anton för en mysig familjetorsdag!

0 kommentarer: