Malou

Malou onsdag 6 augusti 2008

Jag har haft så många gymkort....som jag aaaaldrig använder. Jag får så himla ont i leder och det är aldrig kul. Mest en ond spiral av onda leder, dåligt samvete för jag inte använder kortet så ofta och för att de är DYRA!


Nu har jag dock hittat en form som jag tror kan vara för mig. Nämligen vattenjympa. Hur fjantigt låter inte det då? Jo, Ganska! Meeen, jag kan röra mig på ett helt annat sätt i vattnet, man blir inte svettig förrens efteråt och det är skonsamt för lederna. På Friskis och svettis så har de pass varje dag. Typ bas, medel, avancerat, aquabike och annat. Hur kul låter inte det?


Så, därför har jag unnat mig en ny baddräkt för 25 kr (efter rean drogs) och jag ska gå på ett provpass inom någon vecka. Säsongen drar nämligen inte igång förrens den 25 augusti.


Mycket nöjd med min upptäckt!

0 kommentarer: