Malou

Malou tisdag 17 mars 2009

Jamen hejsan hoppsan. En liten bloggaward från Alena minsann. Ticketack sötaste hjärtat. Hon skriver att jag skriver om konstigheter. Och ja, det är mitt liv jag skriver om och många gånger hamnar jag i konstiga situationer. =)



Jag skall nominera vidare den här: Då får det bli:

Katrin för att jag alltid håller mig uppdaterad vad hon sysslar eller inte sysslar med via bloggen. För en månad sedan var hon i Buenos Aires, för en vecka sedan i Sverige och nu är hon på Irland, och på fredag åker hon til London. Ja, ni förstår att jag är tacksam för hennes blogg? ;)

Anna För att det är min syster och för att hon har en snygg design på bloggen. (tror ni kan se en likhet på hennes och min blogg)

Fröken Juli en goding som jag läser då och då från min Aftonbladets-blogg. Hon är härlig.



Så nu får ni sprida priset vidare, och tack Alena.

2 kommentarer:

Fröken Juli sa...

Ojoj, tack sa mycket! Bloggar numera här: http://frokenjuli.blogspot.com/

Kram FJ

Anonym sa...

AWW tack sotnos!