Malou

Malou söndag 22 mars 2009

Min sambo och min livskompanjon fyller 30 år imorgon. Vi hade hans familj här igår på middag för att fira honom i förskott då vi är i Prag nästa helg.

Vi bjöd på hummersoppa från Roys fisk. Gudomlig. Huvudrätten bestod av två olika sorters kyckling med olika marineringar (honung och senap och mango chutney) med ris och limedipp. Och till efterrätt så blev det en tårta från Fahlmans som var den godaste tårta jag någonsin ätit. Mums. Självklart så dukade vi med Mine-serien. (klicka på bilden för att se den större)

Han fick presenter med. Här är de inslagna från mig, mamma, barry och Theo. Jag har gjort de små korten på paketen själv (såklart). Jag lägger upp bilder på vad han fick sen. Nu ska jag njuta av lite ledighet innan jag börjar jobba klockan 13.00. Det är min sista jobbehelg. =) (klicka på bilden)

0 kommentarer: