Malou

Malou måndag 22 december 2008

Yes. Alla klappar är så gott som inslagna. Jag är himla nöjd med julklapparna i år. Min lillebror kommer få mest tror jag, men så är han sötast med =)

På julafton så jobbar jag till 14.... hem till Perssons och julen kan börja.

Klyvet är det eftersom vi närmar oss 2-årsdagen sedan min pappa avled. Blir det lättare med tiden? Nej, det är nya känslor hela tiden. Blir det lättare med vardagen? Ja, man lär sig leva med sin förlust, men jag kommer nog aldrig acceptera det fullt ut.

Om en vecka så är jag med mamma och Theo, Barry, Nate och inte minst yrvädret Rocky. Det enda som skulle göra den ekvationen perfekt vore om lillasyster följde med. Nästa år kanske?


Lillasyster gillar att byta frisyrer och färger precis som mig =)


Detta är barnen i vår familj. Syster, bror och jag. Jag saknar er båda massor!

0 kommentarer: