Malou

Malou söndag 28 december 2008

Med såhär många julklappar, och 20 paket kaffe, massa riskakor och annat tjafs så kommer vi få betala övervikt på den stora väskan. Jag är helt slut efter detta packandet!



Acke är i himlen dock, då han älskar väskor. Jag ser det som att han har separationsångest =).

Sådär, jag fick tom med jackan tror jag. Om inte väskan hinner spricka på vägen.Jag behövde lite hjälp att stänga väskan. haha.

Tur att jag roffade åt mig två spännband från jobbet i somras.
Jag har 2 par skor med mig. och en handväska. Jag brukar ha betydligt mer. Men det går bara inte ner!! När jag packat upp allt hos mamma så kommer jag ha en halvväska som är min, resten är deras =)

Snart är jag hemma hos mamma igen. Mysigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses Amalia, vad Acke är DUKTIG på att trycka ihop din resväska *flin*

Trevlig Resa!!!

JätteKramen!

Anonym sa...

Jisses, vilken packning! Å vilka fina paket du har varit duktig och slagit in. Såg extrapris på riskakor på Netto och tänkte på dig. Trevlig resa nu! Kramis!