Malou

Malou torsdag 18 december 2008

Jag började med min viktminskning den 10 mars iår. Det har varit tufft som fan och stundtals så har jag tänkt ge upp. I oktober så började jag och Håkan med lchf-dieten. Att utesluta kolhydrater i maten. Det har funkat över förväntan och vi har gått ner en del och vi börjar båda må mycket bättre.

Hur har det gått då?

Jo, tills dagens datum så har jag gått ner -10.4 kilo.

Mitt omfång har även blivit mindre:

Hals: - 1 cm
Överarm: - 2 cm
Midja: -6 cm
Höft: - 7 cm
Lår: - 3 cm
Vad: -2.5 cm

Totalt: - 21.5 cm

Jag skall fortfarande gå ner ca 20-25 kilo... men det tar vi efter jul och på det nya året.

Här har vi före och efterbilder så här efter minus 10 kilo. Förlåt men jag är ganska så stolt. 10 kilo är ganska så mycket faktiskt. =)




Före:

Efter:

Vad tycker ni, har jag varit duktig? *ja, alltså jag bönar och ber om kommentarer ;)*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Duktigt jobbat gumman, du har kämpat på bra!

Anonym sa...

Ja, det är klart du ska vara stolt!! 10 kg är mycket och det märks tydligt! Bra kämpat!! :D

Anonym sa...

Snyggt jobbat! :)

Anonym sa...

Woh, 10 kg är superbra jobbat!

Kram Lillasyster

Anonym sa...

Hej gumman...
TYcker som jag gjort hela tiden att du e så jävla grymt duktig...Fortsätt kämpa efter jul så vet jag att du kommer lyckas..Aldrig hört talas om att du ger upp förens du nått ditt mål så jag tror dig stenhårt denna gång me...
Stor kram o GOd jul...
/Jessica (e-tuna)

Anonym sa...

YAAAAAY!!!
Helt fcking underbart!!!
Grymt schyst skillnad. U RULE!!

Keep it up :)