Malou

Malou torsdag 25 december 2008

Jag begav mig till jobbet klockan 8.00 och jobbade till 14.00. Det var kaos på jobb, så det var en stressad Malou som skulle komma hem, byta om och sedan snabbt till Perssons och se Kalle Anka. Det var Håkans: mamma, pappa, mormor, farmor och bror som vi firade med iår. Alla fick fina julklappar och jag fick superfina presenter. Förutom pengar, både svenska och dollar så fick jag:


Såna isbitar av tälgsten av min lillasyster, Tack Anna, superbra!
6 stycken små formar av Håkans mormor och farmor. Nu kan vi göra suffle! Tack!Ett duschkit av Fredrik. Den luktar himmelskt. Tack!

Av mamma så fick jag en bh-tvättboll a la americana. Coolast i stan. Tack mamma!
Ett förkläde av svärföräldrarna. TACK, det är ovärderligt. Inga mer fettfläckar på magen =)))


En bok av Håkan.... med en ledtråd som ledde mig till.,...

Denna lilla tingest. En printer, en scanner, en fax allt i ett. Man kan skriva ut direkt från kameran, den är trådlös och har en hel drös med funktioner. Tack Håkan. I love it!

0 kommentarer: