Malou

Malou fredag 8 januari 2010

Den 19 januari är det 3 månader sedan jag blev arbetslös. Herregud vad tiden går snabbt! Den 15 januari är det 2 år sedan jag tog mitt körkort och således försvinner min prövotid. Hurra!!

Jag har skickat cirka 60 ansökningar, men inte fått komma på en enda intervju. Whats up with that?

Idag ska jag till Väla och kolla på en grej, skaffa mig ett bankfack så jag kan stoppa in värdefulla saker där, äta på Big Buddha och sedan få ett intyg av Arbetsförmedlingen att jag är arbetslös. haha. På måndag skall jag och Alena börja träna på Friskis och de har ett arbetslöshetserbjudande. hihi. Man får utnyttja alla möjligheter =)

1 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Va fint du har det. Jag älskar ju turkost och rött. Väldigt snygg bakgrund tycker jag och tydligt. Jag la till dig på min lista på min blogg, är det o.k? Vill ju gärna se när du uppdaterar :-)
/Veronica