Malou

Malou tisdag 14 april 2009

Jag gjorde min första order idag. På åttonde dagen kom den, den var stor som tusan och jag kunde inte vara mer nöjd. Jag älskar mitt nygamla jobb. Nedan är ett litet collage på mitt nya kontor.

Klicka på bilden

Idag åt vi laxfilé som var supergod, och nu har jag precis kommit hem från vattenjympan. Måste göra en skoluppgift innan jag går och lägger mig. Ska prova gå upp 06.00 imorgon och gå ut och gå en runda, borde väl vara rimligt? Vi får se imorgon hur pigg jag är. ;)




3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till första ordern! :D Shit vad god maten ser ut. Å just ja, hur är stolen? ;)

Anonym sa...

Hej gumman..
Fan va kul o se o höra att du trivs på jobbet och att du fått din första order..att den sen var stor e ju bara ett plus..
Kanske blir en tripp ner igen runt första maj men lovar att säga till i god tid denna gång..hihi..

Stor kram Jessica

The Great Teddy sa...

Hej va kul med jobbet. Va duktig du e pa att salja.

Fred