Malou

Malou måndag 13 april 2009

Jag har så många inlägg att skriva så jag vet inte vart jag ska börja. Tror vi börjar med påskhelgen. 4 hela dagar blev det. Så länge har jag inte varit ledig på väldigt länge. Vi har vårstädat hela lägenheten, gjort utflykter med z4:an, hälsat på kompisar och ätit god mat.

3 dagar ägnade vi någon timme i taget att vårstäda hela lägenheten, vi talar våttorka alla ytor, ovanpå garderoben och alla andra jobbiga ytor. Fönsterputs, dammsugning och torka lister är något som stod på listan. Men nu är det superfint här hemma och det känns skönt att komma hem till ett sprillans rent hem. Acke har inte bidragit med så mycket mer än att vara i vägen.

Klicka på bilden

På påskafton så åt vi en mycket god middag hos Inger och Roland. Det var fint väder så vi satt ute en bra stund. Sedan var det tårta och samkväm =)

Klicka på bilden

Jag fick även lära mig att tvätta min bil, något som min underbare sambo gjort åt mig innan. Håkan fotade det självklart och detta blev resultatet.

Klicka på bilden

Jag har vant mig lite med mitt krulliga hår nu när det är lite längre. Är du glad nu mamma?

Klicka på bilden


Igår såg vi Watchmen på bio. Vilket skräp, de hade gjort såna missar i filmen hela tiden som var så uppenbara, och det var en usel story. Så den kan jag verkligen inte rekommendera.!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte ofta du har lockar! Du är så söt i det! :)