Malou

Malou lördag 1 november 2008

Igår så var vi nere i Trelleborg där pappas frus syster (krångligt?) fyllde 50 år. Vi vara bara där i en timme då jag inte ville stöta på pappas fru som är världens elakaste människa. (det är ett inlägg som kommer upp så småningom om henne). Det bjöds på kalops och potatis. Vi åt sill, ägg, ost och kalops. Sedan en nötäppelkaka, en pytteliten bit och två små små kakor. Är det fest så är det. Jag fick världens sockerkick och Håkan likaså, sockret är för jävligt alltså.


Här är min outfit från igår, med mamma-halsbandet. Det är så snyggt!


Och idag började vi dagen med denna frukost, i skrivande stund 6 timmar senare är jag fortfarande inte hungrig. Håkan är uppe i Jönköping nu på den årliga hockeygrabbkvällen och jag ska plugga och sedan gå på fest ikväll.

0 kommentarer: