Malou

Malou tisdag 4 november 2008

Veckan som gick var en bra vecka. Jag gick ner - 1.1 kilo. Summan är nu -2.2 kilo på två veckor. Håkans vikt räknas inte denna vecka då han drack en maaaaassa kolhydrater i helgen ;)

Jag har börjat tänka mer grönsaker, vilket är bra. De blir mer och mer maturliga i mitt matlagande. Jag tror att även Håkan börja vänja sig, han stod och gjorde cole slaw när jag kom hem igår. Stolt över honom.

Lämnade in mitt skolarbete för mediekommunikation i söndags, och igår kom hemtentan som jag måste börja med idag. Pust! den 22 är det dags för hemtenta med projektledningskursen.... sedan ska jag vila mig!!! och scrappa ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå gumman...
Om jag av någon konstig anledning har tid och pengar att komma ner måste vi ju dricka kolhydrater?? *ler*Eller???
Kram Jessica