Malou

Malou torsdag 16 oktober 2008

Idag ska jag jobba 9.45-16.45. Jag tycker det är lite långt, då jag har massor av skolarbete att göra. Men jag arbetar bäst under press, så det kommer bli bra i slutänden ;) Ikväll skall jag och tio stycken från jobb på en after work, jag kan sakna MINA egna after works vi hade. Det var innan håkan-tiden och det var ca 20 personer som man kände på samma after work, alla hade superkul, ibland var man nykter, och ibland tog man en öl eller två, favoriten är Kilkenny. Mums! Den after worken ebbades ut efter något år.... och alla fortsatte med livet. Mitt liv började i och för sig eftersom jag träffade Håkan. Kommer knappt ihåg hur det var innan honom i mitt liv. Oj oj, vilken utsvävning... jo... ikväll ska det bli kul iaf, även om det inte blir så sent. ;)


Igår invigde vi ett litet pumpaljus, nu är halloween och hösten och mörkare tider snart här...

0 kommentarer: