Malou

Malou torsdag 9 oktober 2008

Jag var ledig igår. Behövde verkligen ta det lugnt, så jag vaknade vid 10-tiden.. åt en sen frukost och tittade lite på tv. Pillade sedan i Photoshop resterande dag, och resultatet ser ni i nya layouten på bloggen, även om den inte är klar ännu.

När Håkan kom hem från jobbet så fick han Pasta Carbonara. Det är väldigt gott och det funkar mycket bra med 4% matlagningsgrädde. På kvällen tittade vi på Hancock med Will Smith. Jag gillade den skarpt även om det flippade ur lite grann. Mycket välgjord!

Idag jobbar jag 8.45-15.45. Sedan ska jag hem, och scrappa ett kort, sista dagen hos min terapeut imorgon. =(

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej gumman...
Tittar in o bara e nyfiken...
Hoppas du har de bra där nere i Skåneland...
Ta hand om dig o karln...
Kram kram Jessica

Anonym sa...

Jag gillade också Hancock. Slutet också, för de kan ju ses senare ändån...