Malou

Malou lördag 18 oktober 2008

Igår var Filmklubben hemma hos A. Vi blev bjudna på god kycklingpasta och en hel rad av filmer. Vi såg 3 kortfilmer av Stephen King, ett avsnitt av Buffy och sedan halva filmen "legenden" med Tom Cruise, detta var en av hans första filmer. Stort garv! Vi var hemma halv två i stan igen och efter att jag hämtat upp Håkan som varit ute och svirat så stupade vi i säng omgående.

Jag är ledig hela helgen och den skall utnyttjas till fullo. Jag måste verkligen plugga idag, jag har två stycken tentamen snart och några arbeten skall vara inne. Men alla som känner mig vet att jag jobbar bäst under press ;)

På måndag skall jag och Håkan börja med en ny diet, jag är inte så imponerad av Xenical. Så vi slopar kolhydraterna from måndag. Det måste avslutas på ett korrekt sätt så idag äter vi potatispaj och sedan ska jag göra en citronmarängpaj. Mums!

Imorgon skall vi klura ut hur vi skall gå till väga med hela dieten, för jag är verkligen helt bakom flötet när det gäller att laga mat UTAN kolhydrater!!

Men men... det kommer vi ordna, Alena kan alltid tipsa lite granna ;)

0 kommentarer: