Malou

Malou torsdag 16 oktober 2008

Här är lite kort jag har gjort de senaste veckorna. Jag tror att jag nog snöat in mig lite åt cardmaking, det ger glädje åt någon annan och det går relativt snabbt!

Kort 1: Detta gjorde jag igår, till en person som jag tror kommer gilla detta. Det är mycket experimentande med punchinellan (plastnätet) då jag älskar effekten kortet får. Jag har även använt brads, guldbokstäver, chalks, en tag, stämpel (den runda nere i vänster hörn), band och lite stjärnor.
Kort 2: Kortet gjordes till Andrea och Lasses inflyttningsfest, gillar det rena och stilrena intrycket. Jag har använt brads, band, rub ons, courpagepapper, blomma, och tråd med pärlor och blommor. Kortet är gjort av en cardstock i en lila färg med en härlig struktur.
Kort 3: Min terapeut fick detta höstinspirerade kort. Ganska så enkelt med punchinella, brads, thickers (bokstäverna) och lite dekorationer. Hon sa att det var det finaste kort hon fått, Jag tror det var det ENDA hemmasnickrade kort iaf!
Kort 4: Detta skall skickas till en person som jag gillar skarpt! Mycket enkelt kort, med hemmagjorda blommor, thickers, punchinella och ett glittrigt band.

0 kommentarer: