Malou

Malou torsdag 1 januari 2009

Klockan är inte midnatt här hos oss i Tucson. Men den är 22.48 och jag ligger i sängen. Det tar några dagar innan man är fit for fight igen.

Jag lägger upp bilder imorgon, men jag ville bara skriva att jag fick mig en systemkamera i julklapp av mamma och Barry.

Det var en Nikon D60 med en objektiv som är 18 -55mm. Jag fick även ett till objektiv som är 55-200mm. Jag är så glad. Ska bara köpa ett sd-kort imorgon så att jag kan börja fota med den. Och just ja... läsa manualen då jag inte kan NÅGOT om detta. Men jag ska lära mig =)

Tack mamma och Barry!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sjukt bra julklapp!!

Anonym sa...

Hej gumman...
Fan va kul me en sån fin julklapp...Jag e riktigt avis kan jag säga då jag sjukt mkt skulle vilja ha en sån kamera jag me. Men men..Hoppas de blir många bra kort me den när du lärt dig den.
Hoppas du haft en bra jul o nyår o att vi så småningom kan ses..
Stor kram på dig..