Malou

Malou torsdag 8 januari 2009

Det finns en kedja i usa som heter Ross-dress for less. De köper in märkeskläder i stora partier och säljer dem 30-60% billigare än originalpriserna. Jag hittar alltid schyssta fynd där.

Jag är extra glad idag då jag hittade 2 par byxor som jag kunde ha. För kanske 2 år sedan så hade jag storlek 26-28 i byxor här. I somras så hade jag 22-24, och nu köpte jag byxor i storlek 20. Jag provade en 18 bara på skoj och jag kunde ha dem även om de satt lite väl tajta.

Dessa byxor kostade 3o dollar från början, men priset hos Ross var 12.99 dollar


Denna pyjamas med tröja och byxa kostade 42 dollar från början, men priset hos Ross var 12.99 dollar
Denna huvtröja kostade 38 dollar från början, men priset hos Ross var 5.99 dollar
Dessa Lee-byxor kostade 38 dollar från början, men priset hos Ross var 4.99 dollar
Denna topp kostade 28 dollar från början, men priset hos Ross var 4.99 dollar
Denna urmysiga långa topp i bomull kostade 28 dollar från början, men priset hos Ross var 6.99 dollar
Denna väska kostade 69 dollar från början, men hos Ross så kostade den 16.99 dollar
Denna väska kostade 42 dollar från början, men kostade 14.99 dollar hos Ross.
Likadan pyjamas som ovan, 42 dollar från början, men nu 12 dollar

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du har gått ner rejält i vikt så det är klart att storlekarna blir mindre och mindre! Sen är det mycket roligare att handla kläder då också :D Grymt jobbat tösen!